Typy eventů

Dny zdraví

Teambuildingy

Workshop days

Networking

Family days

Sportovní turnaje

Jak fungují naše služby?

Osobní schůzka

Nabídka na míru

Příprava na akci

Realizace akce

Postuprodukce

Jak fungují naše služby?

Osobní schůzka

Nabídka na míru

Příprava na akci

Realizace akce

Postuprodukce

Časté dotazy

Jaký je čas nezbytný pro přípravu akce?

Běžně několik týdnů, u větších akcí 2 – 3 měsíce.

Jaká je časová náročnost eventu?

Dle přání klienta – nejčastěji půl den (4 – 5 hodin) nebo celý den (8 – 9 hodin).

Pro kolik osob eventy připravujete?

Dle přání klienta – nejčastěji v rozmezí 50 – 200 osob, méně často pak v rozmezí 10 – 50 a 200 – 500 osob.

Realizujete eventy pouze v češtině?

Ne, anglická varianta je pro všechny aktivity možná.

Jaké technické/ sportovní pomůcky musí firma zajistit?

Žádné, vše přivezeme na místo konání před akcí.

Je akce náročná na prostory?

Ne, umíme si poradit opravdu v každém prostoru (firmy výrobní, průmyslové i administrativní). V případě přání klienta zajistíme prostory externě v preferované lokalitě.

Musí být účastníky akce pouze zaměstnanci firmy?

Ne, na akce jako jsou rodinné dny, sportovní turnaje a teambuildingy firmy často zvou také rodinné příslušníky a děti zaměstnanců.

Pozvánky na akce si připraví sám klient?

Může, ale na většinu akcí pozvánky, plakáty a další marketingové materiály připravíme za něj.

Jak probíhá objednávka/ platba eventu?

Na osobním setkání si definujeme všechny podrobnosti a body objednávky a s předstihem před realizací ji obě strany potvrdí. Po objednávce následuje zálohová faktura a teprve po uskutečnění akce proběhne konečná platba/ doplatek vůči zálohové faktuře.