Typy eventů

Dny zdraví

Teambuildingy

Workshop days

Networking

Family days

Sportovní turnaje

Jak fungují naše služby?

Časté dotazy

Jaký je čas nezbytný pro přípravu akce?

Běžně několik týdnů, u větších akcí 2 – 3 měsíce.

Jaká je časová náročnost eventu?

Dle přání klienta – nejčastěji půl den (4 – 5 hodin) nebo celý den (8 – 9 hodin).

Pro kolik osob eventy připravujete?

Dle přání klienta – nejčastěji v rozmezí 50 – 200 osob, méně často pak v rozmezí 10 – 50 a 200 – 500 osob.

Realizujete eventy pouze v češtině?

Ne, anglická varianta je pro všechny aktivity možná.

Jaké technické/ sportovní pomůcky musí firma zajistit?

Žádné, vše přivezeme na místo konání před akcí.

Je akce náročná na prostory?

Ne, umíme si poradit opravdu v každém prostoru (firmy výrobní, průmyslové i administrativní). V případě přání klienta zajistíme prostory externě v preferované lokalitě.

Musí být účastníky akce pouze zaměstnanci firmy?

Ne, na akce jako jsou rodinné dny, sportovní turnaje a teambuildingy firmy často zvou také rodinné příslušníky a děti zaměstnanců.

Pozvánky na akce si připraví sám klient?

Může, ale na většinu akcí pozvánky, plakáty a další marketingové materiály připravíme za něj.

Jak probíhá objednávka/ platba eventu?

Na osobním setkání si definujeme všechny podrobnosti a body objednávky a s předstihem před realizací ji obě strany potvrdí. Po objednávce následuje zálohová faktura a teprve po uskutečnění akce proběhne konečná platba/ doplatek vůči zálohové faktuře.

Plánujete event a chcete se poradit? Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Kontaktujte nás