Běžně několik týdnů, u větších akcí 2 – 3 měsíce.
Jak fungují naše služby?

Časté dotazy
Jaká je časová náročnost eventu?
Dle přání klienta – nejčastěji půl den (4 – 5 hodin) nebo celý den (8 – 9 hodin).
Pro kolik osob eventy připravujete?
Dle přání klienta – nejčastěji v rozmezí 50 – 200 osob, méně často pak v rozmezí 10 – 50 a 200 – 500 osob.
Realizujete eventy pouze v češtině?
Ne, anglická varianta je pro všechny aktivity možná.
Jaké technické/ sportovní pomůcky musí firma zajistit?
Žádné, vše přivezeme na místo konání před akcí.
Je akce náročná na prostory?
Ne, umíme si poradit opravdu v každém prostoru (firmy výrobní, průmyslové i administrativní). V případě přání klienta zajistíme prostory externě v preferované lokalitě.
Musí být účastníky akce pouze zaměstnanci firmy?
Ne, na akce jako jsou rodinné dny, sportovní turnaje a teambuildingy firmy často zvou také rodinné příslušníky a děti zaměstnanců.
Pozvánky na akce si připraví sám klient?
Může, ale na většinu akcí pozvánky, plakáty a další marketingové materiály připravíme za něj.
Jak probíhá objednávka/ platba eventu?
Na osobním setkání si definujeme všechny podrobnosti a body objednávky a s předstihem před realizací ji obě strany potvrdí. Po objednávce následuje zálohová faktura a teprve po uskutečnění akce proběhne konečná platba/ doplatek vůči zálohové faktuře.